woensdag 27 juni 2012

Personages.

Ik wist eigenlijk al vanaf het begin hoe mijn personages eruit gingen zien ik heb dan ook amper geschets en was meteen doorgegaan naar het nette ontwerp.


 Dit was mijn eerste schets van de heldin van het verhaal Alma. Maar Ik was niet zo tevreden met de richting van deze stijl het was voor mij nog iets te cartoonisch vooral dan de proporties en haar gezichtsuitdrukking.






 Dit is het uiteindelijke ontwerp geworden van Alma. Ik ben veel meer tevreden met dit ontwerp. het is iets realistischer alhoewel ik nog steeds het hoofd iets te groot maak in vergelijking met het lichaam.



 Abigail Rozenbaum, de jonge wapenhandelaar. Ze heeft op jonge leeftijd het bedrijf van haar vader overgenomen nadat hij op vreemde wijzen is omgekomen.







Edward de jonge man die alijd bij Abigail hangt. Hij functioneert als haar rechte hand in het bedrijf.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten